البورصة المصرية
البورصات العربية قريبا
مغلق
مفتوح
المزيد
ads

أخبار مصر

أحمد مالك يعتذر عن "فيديو الشرطة": لحظة تهور غير محسوبة

أحمد مالك يعتذر عن
أحمد مالك يعتذر عن فيديو الشرطة

توجه الممثل الشاب أحمد مالك بالاعتذار لأفراد جهاز الشرطة المصري بسبب الفيديو الذي انتشر في ذكرى أعياد الشرطة، واصفًا ما حدث بأنه "لحظة تهور غير محسوبة".

وقال "مالك" عبر حسابه الشخصي على موقع التواصل الاجتماعي "فيس بوك": "بعتذر بشده لكل شخص خاصه الشرطه. الفيديو فعلاً فيه تجاوزات لم أتوقع إنها تخرج بره دايره الأصدقاء و ده مش مبرر علي الخطأ. أنا عمري عشرين سنه و ساعات في السن ده الأفكار المتهوره بتسبق التفكير العقلاني و للأسف الغلطات دلوقتي بقت مسجله و مصوره و ده بيديها عمر و حجم اكبر من حجمها الحقيقي".

وتابع الممثل الشاب: "دي لحظه تهور و لحظه مش محسوبه و فعلاً ندمان عليها و حاولت مسحها و لكن كنت فوجئت إنها انتشرت قبل ما اقدر انقذ الموقف. يمكن الموقف ده كله نابع من إحباط عدم القدره علي التعبير عن الرأي اللي جيلي حاسه الايام دي بس برضه ده ميدينيش الحق اني اتجاوز او اعبر عن رأيي بطريقه متجاوزه في حق الآخرين".

وأضاف: "أكتر حاجة مضايقاني إنه هيتم استخدام اللحظه دي لتشويه الثوار والثورة ومقدرش الوم حد في النقطة دي الا نفسي اللي الاحباط عماها".

كان أحمد مالك وشادي حسين، المذيع في برنامج أبلة فاهيتا، قاما بتوزيع "واقي ذكري" على أفراد الشرطة المصرية في ميدان التحرير، واصفين ذلك بأنه احتفالا بعيد الشرطة.

تعليقات فيسبوك

تابعونا على

google news

nabd app news
اشترك في نشرتنا البريدية
almasdar

ليصلك كل جديد في قطاع البورصة والبنوك